קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן בגוגל

קידום אתרים הפך להיות אחד מהשלבים האינטגראליים של תהליך פיתוח המוצר. היום, הרשת, היא השוק בעל פוטנציאל לקוחות הגבוה ביותר, ולא ניתן לשווק את המוצר ביעילות ללא שיווק ברשת האינטרנט. ישנן מספר דרכים לקדם את האתר. אחת הדרכים היא קידום ממומן.

קידום ממומן הוא צורת קידום אתרים כאשר בעל האתר משלם כספם לחברה המפעילה את מנוע החיפוש עבור מיקומו של האתר שלו בראש רשימות החיפוש. כל מנוע חיפוש מאפשר קידום ממומן, אך לצורך פשטות נתמקד בגוגל שאחראי ללמעלה מתשעים אחוז מבקשות החיפוש.

גוגל מבדיל את תוצאות החיפוש הממומן מתוצאות חיפוש ללא תשלום. לרוב ניתן לראות שתוצאות החיפוש הממומן מופיעות בצידו השמאלי של המסך. ישנן תוצאות חיפוש ממומן המופיע בחלקו העליון של העמוד הראשון, אך הם מובלטים בצבע שונה. שיטת החיוב של גוגל היא על פי מספר ההקלקות על הקישור לאתר. היתרון בשיטה זו הוא בכך שהלקוח לא משלם על המיקום של הקישור עצמו, אלא רק במקרה שהגולש ירצה לגלוש לאתר המקודם.

קידום ממומן נראה פשוט יחסית כך שאפשר לבצעו באופן עצמאי. לא צריך לבצע אופטימיזציות לאתר, להתעסק בהחלפת קישורים וכדומה. יחד עם זאת הדבר אינו פשוט כל כך. גוגל עובד בשיטת המכרז. הדבר אומר שבעל אתר שירצה להופיע בראש הרשימה עבור ביטוי חיפוש שהוא הגדיר בשעות שהוא הגדיר מציע את הסכום שהוא מוכן לשלם עבור כל הקשה על הקישור לאתר שלו. לאחר מכן הקישורים מדורגים מההצעה הגבוהה לנמוכה. בנוסף לכך בעל האתר פותח חשבון בגוגל, ומגדיר את התקציב שהוא מוכן להשקיע. מקדם אתרים מקצועי יידע להפיק את המיטב מקידום ממומן. הוא יידע להחליט עבו אילו ביטויי חיפוש יש לשלם, ובנוסף לכך כמה להציע על מנת להיות במקום גבוה בדירוג, אך לא לשלם על כך יותר מדי. מעבר לכך מקדם אתרים מקצועי יידע גם לנהל את התקציב בצורה יעילה ויידע באילו שעות ולכמה זמן להעלות את הקישורים.

לסיכום, קידום אתרים בשיטת קידום ממומן מצריך חשיבה נכונה על מנת להפיק מכך את המכסימום ללא השקעות מיותרות. קידום ממומן יכול להיות גם פתרון זמני כל עוד האתר המקודם אינו צבר דירוג גבוה מספיק. כאמור, קידום אתרים הוא עסק מורכב.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *